woensdag 14 december 2011

De basis

Was het maar weer zomer. Dan zou het een stuk leuker zijn om uren te maken op de fiets.
Op dit moment is 2 uurtjes achtereen meer dan voldoende. Dan is het leuke er wel weer af.
Het goede gevoel wat hoort bij het op de fiets zitten is al even zoek. Mijn voorbereiding op het NK baan loopt niet zoals zou moeten. Te weinig rustige duurtrainingen gedaan bij aanvang van de nieuwe periode en zodoende een te smalle basis neergelegd om op te kunnen bouwen. En daar kom ik mezelf nu tegen. Herstel is matig, en ik kan maar weinig vermogen leveren.

Om nu nog eind december in topvorm op het NK te verschijnen is (denk ik) een utopie. Daarom gaat de knop om. Ik wil fris op het NK staan, en zal dus de komende tijd vooral rustig trainen. Er moet weer een basis komen waarop ik verder kan bouwen. Ook voor komend seizoen.
De doelen staan alvast op papier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten