woensdag 3 augustus 2011

Alweer een tijdje geleden dat hier bericht van mij verscheen.
Na het NK heb ik wat rust ingepland. Niet dat ik er hard aan toe was, maar meer omdat ik de rest van het seizoen (en dan voornamelijk de maand augustus) nog veel wil koersen en mee wil doen voor de ereplaatsen.
In de Omloop van Gilze wilde ik me graag nog een keer goed laten zien. Ik was goed in orde, kon het parcours prima aan, maar zat te slapen op het moment dat het peloton in tweeën brak. Nog tevergeefs achtervolgd en uiteindelijk moeten sprinten om plaats 42. Die wilde ik nog wel winnen om te laten zien dat ik na 160 km ook een beste sprint in de benen heb. Had ik nou maar in de eerste groep gezeten...
Daarna was het tijd voor vakantie. In de Duitse Eifel heerlijk gefietst en zo weer wat duurvermogen opgebouwd. En dat zal ik nodig hebben met 16 koersen in de komende maand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten