maandag 2 juli 2012

Heet Honselersdijk

Om een rondje te toeren was het afgelopen donderdag prima weer. 25 tot 28 graden, zonnig en een beetje wind. Helaas werd er niet getoert, maar gekoerst.


En helaas was ook de luchtvochtigheid behoorlijk hoog waardoor het benauwd aanvoelde. Tel daarbij op de naderende verkoudheid die zich al in mijn keel deed voelen en het resultaat is een belabberde wedstrijd.

Meer dan volgen zat er niet in. Meerdere malen ging de gedachte om af te stappen door mijn hoofd. Deze gedachte kon ik weerstand bieden omdat met een criterium-seizoen voor de deur ik wel weer wat wedstrijdsnelheid kon gebruiken. Een kort regenbuitje gaf wel wat verkoeling, maar dit duurde niet langer dan 1 ronde. Een uiteindelijke 22e plek was mijn deel. Doe mij maar wat koeler weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten