zondag 24 oktober 2010

Rain drops

Als er een dag was om tussen regendruppels door te fietsen, dan was het vandaag wel.
Ik ben geen slechtweerfietser, maar er moest getraind worden en de tacx kon me gestolen worden. 's Ochtends gordijn open: droog. Oke, even buienradar checken:

(note: niet helemaal eerlijk, deze screenshot was van een paar uur later, maar het leek nog precies hetzelfde)
Voorbereid op het ergste, ben ik vertrokken voor een tempo-training. Met de buivorming zoals op het plaatje zichtbaar, was het gelukkig prima mogelijk om tussen de buien door te rijden.
Uiteindelijk 5 druppels en 3 hagelstenen gevangen, maar goeddeels drooggebleven. Wel zo fijn.
Mocht ik toch van de regen in de drup geraken, dan had ik het best zo hard mogelijk door kunnen fietsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten