maandag 1 november 2010

Low Power

De NK baansprint komen dichterbij en ik begin er steeds meer naar uit te kijken.
Het baanwielrennen mag dan wel vrij nieuw zijn voor me, maar het opbouwen, opladen en pieken naar een wedstrijd toe is dat zeker niet.

De spanning wordt langzaam aan opgebouwd. Spierspanning op de beentjes en de mentale spanning in mijn hoofd. Ik heb een plan en voel dat ik op de goede weg zit. De afgelopen week heb ik 9 trainingen afgewerkt en ze gingen stuk voor stuk allemaal super: er zat power achter.

Eén training te weinig. Zondag had ik op de wielerbaan in Amsterdam willen staan, maar helaas ging dat niet door. Panne met de auto: Battery power low.

1 opmerking:

  1. Je moet nog ff de link van de baansprinters aan je links-lijstje toevoegen ;)

    BeantwoordenVerwijderen