maandag 11 januari 2010

Stolwijkse Sprintwedstrijd

Na Molenaarsgraaf, heb ik afgelopen zondag de tweede kortebaanwedstrijd gereden in Stolwijk.
Het korte werk op natuurijs begint me steeds beter te liggen. Ik wist net naast het podium te eindigen (4e).
Hieronder een fotoverslag (foto's gemaakt door Yannick van Hagen en een Lekstreker)

Ronde 1:
Ronde 2:































































Ronde 4 (in ronde 3 had ik een stilstaand nummer):


















































Troostfinale:

















2 opmerkingen:

  1. Stolwijk op z'n mooist...

    Fraaie platen, Jos!

    Groeten van een absolute non-sprinter (strijkijzers zijn ook slecht voor 't ijs)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje Bruco,

    Ik zie op jouw blog dat je ook weer fanatiek aan het sneeuw-ploegen bent. Goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen