dinsdag 6 maart 2012

Deur

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen, de Witte Kruis Classic staat voor de deur en dus staat het seizoen ook voor mij op het punt om te beginnen. En ik heb er zin in. Een klassieker door mijn eigen achtertuin, over wegen waar ik bij wijze van spreken de deur plat loop. Daar wil ik mezelf wel graag laten zien.

Ik heb de laatste tijd goed getraind, met deze wedstrijd ook als stok achter de deur.
Mijn verwachtingen van deze koers? Dat ik hem in ieder geval uit rijd en van waarde kan zijn voor de ploeg. Misschien via de achterdeur in de finale nog mee kunnen doen. Hoe het dan in de finale zal lopen, dat is niet te voorspellen. Immers, men kan niet door een muur lopen, behalve als er een deur in zit.

Voor het resultaat zal het afhankelijk zijn van de weersomstandigheden. Zon of regen maakt me dan nog niet zoveel uit. Wind kan ik minder goed mee door één deur. Ongeacht de omstandigheden ga ik in ieder geval mijn best doen. Maar dat is als een open deur intrappen.

1 opmerking: